Vlucht Schiphol/Hato duurt ongeveer 9 uur en 30 minuten

8 januari 2023 - Curaçao International Airport, Curaçao

Het is bewolkt in Nederland en het is 11 graden, maar droog. Reis naar Schiphol verliep perfect, geen file en de auto staat nu op lang parkeren. Tegenwoordig kun je appen in de lucht geweldig! Paul had pech, want 't eten was op. Uiteindelijk kreeg hij een bij elkaar geraapt menu ( bizar). Het duurde heel lang voordat het eten weer werd opgehaald en ik moest echt nodig naar de wc. De Klm is niet meer wat het geweest is. We hadden geluk met de rustige Molukse dame naast ons, maar minder met de turbulentie. Dat zal nooit wennen. De bekende darter van NL vloog ook mee. Paul zei: ja hoor daar is tie, dat vond meneer MvG niet zo grappig ( wij wel). Paul en de Mollukse dame waren weer vergeten met het eten (schandalig). Paul heeft dit achteraf gemeld en dan krijg je een voucher. Als vegetariër zijnde krijg je altijd als 1e je eten. Hopi was bij tante Cobie en ome Rob en natuurlijk haar grote neef Macho. Atie zorgde voor de geitjes Lola en Maloe en ze wensten een app als we veilig waren gelan (lief).Landen ging prima. Ik had veel geslapen en was nog fit en dat heb ik normaal nooit, dus dat was prettig. Paul pakt de koffers al dus tot later.

Vlucht Schiphol/Hato duurt ongeveer 9 uur en 30 minuten

Deze foto werd gemaakt op 8 januari 2023 in Curaçao International Airport, Curaçao met een Samsung SM-A137F.